avslöjar en hemlighet och skriver av mig lite...

är så arg så måste skriva av mig lite..
jag har velat töja mitt öra skit länge nu men när jag frågar mamma så säger hon nej direkt och jag bara varför????
mamma-det är fult
men vafan det är jag som ska ha det och jag tycker det är skit snyggt så arg jag blir!!!!!!
men jag bryr mig inte vad hon säger ska åka in till india och köpa en töjning sen får jag töja själv:)
och sen så är det två tjejer i min klass som följer efter mig och min bästis hela jävla tiden och det har dom gjort i typ ett år och jag och min bästis är så jävla trött på dom. asså jag får snart damp och vill bara skrika sluta följa efter hela jävla tiden..vart vi än går så är dom bakom en och ni vet inte hur jobbigt och irenterande det är!!
jag och min bästis kan inte prata alls om det vi vill och det är så jobbigt!!!!
och jag bryr mig inte ett skit om dom ser detta för då kanske dom fattar...
det ända bra är att jag bara kommer få ett ig i år förra året fick jag fyra stycken:(
sen har jag en hemlighet jag inte berättat än.....
men jag gör det nu..
i januari fick jag reda på att jag hade dyslexi och det känns jävligt bra att få veta det. för jag fattar vad det är för fel på mig.och när jag fick reda på det har det gått bättre för mig i skolan för det känns som jag fick en förklaring och inte att jag var så jävla korkad så jag inte fatta något...
och imorgon kommer jag få en dator som kommer vara till hjälp för mig i skolan:)
det var nog allt :P känns faktiskt bättre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0