Heej:P

heej.
förlåt att jag inte har skrivit på länge har inte orkat ska förbättra mig.
ja det har väll inte hänt så mycket.
majbålet var roligast!!!där träffade jag min granne och han var inte lite full och så ringde han min bror och sa att jag var aspackad haha sen ringde min bror och fråga hur jag mådde:P.
ush imorgon ska jag med på föräldra mötte för vi barn behövde följa med för vår klassrumms  situation är jätte dålig för vi bara  pratar och gör inget:P.
och idag berättade min lärare att hon skulle gå i förtids pension och alla blev så klart skit glada men tänk så kommer en som är värre an marianne.
ska kanske pierca mig snart var säger jag inte:P<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-05 @ 16:14:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0