ullared!

hej,jag har inte bloggat för att jag har varit sjuk men nu mår jag bättre och det blir skola imorgon=)
i torsdags färga mitt hår mörkrött men det ser mer brunt ut:P här kommer en bild men denna är redigerad :P
i lördags så var jag i Ullared med min syster(http://liiinden.devote.se/ ),min bror och hans flickvän.
hitta inte så jätte mycket men här kommer en bild på det jag köpte:
1.choklad:D
2.ansiktsmask
3.torrshampoo
4.sminkbortagning
5.hårinpackning
6.hundgodis till julklappsspel tur att alla som ska spela har hund:P
7.strumpor=)
8.sån man tar bort hår från kläder:P
9.pincett för 5kr=)
10.film-tjenare kungen och serie-tre kronor till patrik i julklapp:)
11.smyckeskrin
hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0