9:an here a come!

Hej!
så klart har jag ju kommit hem från semestern:) jag har haft en riktigt bra semester i år!
tyvärr så är ju sommarlovet slut nu och jag började 9:an igår!
shit tänk att jag går 9:an nu och är äldst på högstadiet!
minns fösta dan jag börja 3:an som det var igår...
det värsta med 9:an är NP och välja gymnasiet...
har typ ingen anning vilket jag ska välja!!
idag hade vi vanliga lektioner det var rätt chill för vi gick bara igenom vad vi skulle göra detta året och fick mappar och böcker!
imorgon har jag två NO lektioner efter varandra kan det bli värre?!
Dagen Outfit!
HÄR KOMMER LITE SEMESTER BILDER FÖR MIN MOBIL VILLE INTE LADDA UPP DOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0