Rädd vaktmästare haha:P

Chacha FREDAG!!!!så läkla gött!!!

jaha vad ska man skriva det har inte hänt så mycket idag förutom skola.

på musik hade jag och amanda skit kul,för vi satt där nere i en källare typ så är där en stor döör  och inaför den är typ en stor koridor (stavning)till skorstenen så gick eddie (vaktmästaren) in där så när han kom ut stog jag där med gitaren  och skrämde han.
han blev skit rädd!!!!!sen skrämde jag våran städorskor hahahahaha amanda skulle filmat det men så kom våran lärare och förstörde det.

men annars har det inte  hänt något roligt.

Dagens låt:Firework med Katy perry!

Dagens fail:sanna min kompis hade skrivit på sin arm (älskar dig ****)så hade hon sovit på sin arm så på hennes kind står älskar dig **** haha:P

Kommentarer
Postat av: Danila

Hej allt bra ? :)

2011-02-18 @ 21:03:48
URL: http://danila.se
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-02-18 @ 21:05:53
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0