IPHONE 4s :D

Hejsan:)
igår fyllde jag 15 år:D
shit vad tiden går fort,det har hänt så mycket på ett år:)
ja dagen börja med att jag somnade inte fråns halv två på natten sen vakna jag tjugo minuter tidigare än vad jag skulle,gick upp käka frukost sen fixa jag mig sen drog jag till skolan.gick till mitt skåp hängde min jacka och tog min map sen gick jag och satt mig med emma och snacka lite efter typ två minuter kommer Martina med en muffins i handen,den var så fin bild------>
jag blev helt tårögd:)
men jag satt den i mitt skåp för jag hade precis borstat tänderna och då är det inte så gott att äta:P
efter lektionen satt jag mig vid gradängen(ett stor trappa som vi har i skolan där brukar vi sitta och vänta på lektion eller samlas när vi har skolan avslutning kan ta en bild på måndag så ni ser hur jag menar...)
och där satt typ hela 8B( jag går i 8A) och tre från min klass,så hade en en tändare och tände ljuset på muffinsen och så sjöng alla och jag blåste ut ljuset och önskade mig något:)
sen kl 10 var jag hos skolsköterskan och hade hälsosamtal trodde det skulle va pinsamt att stå i BH inför henne men det var inte så farligt:p
sen sista lektionen hade vi engelska och alla stog upp och sjöng för mig,jag älskar att fylla år!
sen stack jag direkt hem och när jag kom hem så kom mamma med ett paket.MIN TRÖJA HADE ÄNTLIGEN KOMMIT!!efter över två veckor...
sen stack jag och mamma till optikern och kolla mina ögon men jag behövde inte glasögon(YES!)
hade bara några bryttningar.
sen gick vi till telia,där jag fick en IPHONE4S :D eller dom hade bara vita inne och jag vill ha en svart så den kommer förmodligen på tisdag:)
sen stack vi och åt på Subway så jävla gott!
sen blev det bio vi kollade på "en gång i phuket" den var riktigt bra och jag rekomenderar den stort!
sen var jag skit trött och gick och la mig direkt när jag kom hem.
idag stack jag och mamma till burlöv för vi hann inte kolla på kläder igår.
detta köpte jag:
älska bikinin!
vi ses hej då:) <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Skitfin blogg!

Kan du inte länka sidan du köpte tröjan på??

2012-03-18 @ 00:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0