vad ett inlägg kan skapa...

ja jag var ju jävligt arg igår och idag hände två saker som gjorde mig ännu argare..

visst kunde jag uttrycka mig annorlunda men som sagt jag var skit arg...

men som jag hade räknat med så läste en av tjejerna som följer efter mig och min bästis inlägget igår och hon fatta ju direkt att det var hon.. så hon visa det för hon andra och dom sa till lärarna och igår skoltid innan jag skrev mitt inlägg.hade en av tjejerna sagt till våra mentorer att vi käffta emot henne så fort hon sa något men det gör hela klassen...vi har aldrig käfftat emot henne när hon har sagt något...

men iallafall så ska jag på mötte imorgon kl 08:00 men dom här två tjejerna och min bästis och våra mentorer för dom vill att vi reder ut det är och säger sanningen vad vi tycker om dom..och att vi inte ska vara ovänner nu när vi ska ha sommarlov men vi är inte ovänner,vi tycker bara  inte om att dom följer efter oss hela tiden.och dom är inte min kompis stil om man säger så.jaja men sen hände en annan sak idag som gjorde mig så jävla arg men det är privat och vill inte ta upp det för alla,för har inte ret ut det än..

men imorgon är det skolavslutning och det ska bli så jävla skönt och på tisdag blir det LISEBERG!!! så jävla kul så man tänker på annat.. men nu ska jag gå och lägga mig för jag är så jävla trött:(

vi höres:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0