cockpit

Hej kom på att det var ett tag sen jag blogga:)
 
jag har gått och blivit blond eller gulhårig:P det skulle bli blont och såskulle jag göra blå dip dye men det blev oranget sen så gick jag till frisören och betala 600 spän för att hon skulle få det blont men nu är det gult:( och jag vågar inte göra något med det eftersom jag har färgat mitt hår så många gånger så det är slitet men här kommer en bild denär inteså men :Pdet är från min syrras 20 års fest:P
 
som sagt jag kan typ inte ha samma hårfärg i 3 månader haha:P
 
en annan sak är att jag ska se JUSTIN BIEBER i danmark nästa år jippi vi får se vem som åker med mig haha:)
asså sen har det inte hänt så mycket det är ju en jävla skit sommar!så jävla dåligt väder!
på torsdag blir det sjöbomarknad:)
idag så har jag varit på bio med min kompis och min syrra vi såg cockpit
DEN VAR SKIT BRA KOLLA PÅ DEN!!
ja imon kommer väll det regna också så  det blir väll att spela the sims hela dan haha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0