idol!!

hej allihopa
hoppas ni har haft en trevlig första advent fast det är hemskt väder!hoppas vädert blir bättre orkar inte cykla med värsta motvind imon!!
dan börja med att jag vaknade(no shit)gick och duscha och fixa mig sen åkte jag till kyrkan för att gå på gudstjänst för jag ska ju ta konfirmationen så jag måste gå på fem gudstjänster i år men det är rätt mysigt att vara i kyrkan=)
sen blev det julskyltning men eftersom det blåste så mycket så var det inte så många men efter ett tag så blev det faktiskt fint väder men sen börja det regna och blåsa igen men jag hade trevligt.
jag köpte en jätte häftig mössa bild kommer imon på den=)
igår var jag på Burlöv center i Malmö och kolla på dom utslagna idolerna eller några av dom.
det var André,Linni,Olle,Amanda P och Emil.älskar Linni och försökte få en bra bild men det gick inte så bra +att hon såg sur ut men hon var nog bara väldigt trött hon hade ju varit där i fem timmar.. fick allas autograf fick stå i kö över en timme för att få men det gjorde inget=)
här kommer några bilder i från går, dom blev inte så jätte bra..
Olle såg att jag fota så han log mot mig så gulligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0