Dagens<3

"Dagens!"

Tre kvinnliga scouter var ute i skogen. Två blondiner och en brunett. Deras övning gick ut på att lära sig hur det var att göra lumpen. 
De två blondinerna var nere och jobbade i en vattenfylld skyttegrav medan brunetten ordnade med kamouflage.
Blondin 1:
- Hur kommer det sig att brunetten får fixa kamouflaget medan vi måste vara här nere och göra skitjobbet?
Blondin 2:
- Det har du rätt i. Jag går upp och frågar henne.
Den ena blondinen går upp och frågar brunetten varför.
Brunetten:
- Det är enklare om jag illustrerar det istället för förklarar.
Brunetten lägger handen mot ett träd och säger.
- Slå min hand så hårt du bara kan.
I sista sekunden drar brunetten undan handen och blondinen slår näven hårt i trädstammen. 
Blondinen går med värkande näve ner till sin kamrat i skyttegraven igen.
Blondin 1:
- Nå, hur kommer det sig att vi får göra skitjobbet?
Blondin 2:
- Det är enklare om jag illustrerar det istället för förklarar.
Blondinen lägger sin svullna hand mot nästippen och säger:
- Slå min hand så hårt du bara kan med spaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0