godkänt!:D

Hallu!
är så glad fick godkänt på mitt matteprov och idag skrev jag bilogiprov och det kändes bra skrev på allt!
jag har tänt adventsljusen för att det är mysigt och jag fryser och ljus värmer:P
idag var jag i stan med bästa sanna och bästa frida,vi åkte mest för att frida var sugen på att fika på espresso house,vi hade skit mysgt vi satt där typ en över en timme och bara prata=)
jag tog en chai latte och en chokladmuffin blev så jävla mätt men nu är jag as hungrig.
sen gick vi till lagerhus för jag skulle ett paket till julklappsspelet vi ska på konfirmationen.
jag säljer fortfarande jultidningar och idag fick jag hem dom=)
detta är vad jag fick och tro mig jag kommer inte äta allt godis för mig själv,jag kommer bjuda på min familj!
alla bilder fota jag med kameran jag fick förutom bilden på kameran(för går inte:P)och den kamera jag fick idag är tusen gånger bättre än min gamla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0