Tisdag<3

Hej allihopa!<33

Idag är det tisdag och vi börja med elevens val som är bild för mig men det var inställt så jag blev jätte sur  för då kunnat sova en timme längre!!<33

men jaja sen var det matte så j*vla tråkigt.jag fick en bok som jag skulle jobba med för jag är inte så bra med matte.

sen hade vi sv och då hade jag prov i ordklasser (så j*vla onädigt!) men det gick faktiskt rätt bra:)<33

sen var det so då vi ser typ en fakta film om Egypten skit tråkig!!<33

sen lunch fan vad jag hatar skolans mat!!!!!!!!!!

sen var det slöjd och sist eng då vi ser på film  dom tre musketörerna (stavning??

nu är jag hemma och fryser som fan!!<33

dagens fail:Fredrik trilla i trappan:)

Dagens låt:Hey baby

pusshaj!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0